من میدادم برای رفع اسهال روزی سه بار هر هشت ساعت ، اصلا خوب نشد چون اسهالش از بدو تولد بود آزمایش دادیم گفت حساسیت ب پروتئین گاویه ، هرچی رعایت کردم خول نشد هنوزم مثل آب از پاش میره
عکس آتلیه ای بدون تغییر چهره نوزادی، ماهگرد، تولد، دندونی، محرمی و... هر عکسی بخواین با هر تم دلخواه براتون درست میکنم اول میفرستم ببینید بعد هزینه شو واریز کنید هر عکس ۵۰ تومن دوتا عکس به بالا ۴۰ تومن
توی تاپیک قبلی چندتا گذاشتم ببینید کانال روبیکا هم دارم عکسای قبل و بعد میزارم خواستین بگین آیدی بدم 😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.