۷ پاسخ

اون ماهی که شما مثبت شدید از چه قرص های مصرف می کردید جواب گرفتین

من اصلا نمیرم از پله مگر مجبوری وگرنه اصلا نمیرم

کلا کلافه شدم دیگه

من ازاول بارداریم کلا تواستراحتم اولا استراحت مطلق بودم به خاطر هماتوم الانم طول سرویکسم 31 شده فردا بازم میرم سونو خودمم ای وی افی هستم

چرا کلافه کننده هست

سرکلاژ شدن سخته خانومی یانه

سرکلاژیم هر روز پله بالا پایین میشم به دکترمم گفتم گفتن مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری