دومی از اولی برام خیلی سخت تر بود البته استراحت زیاد داشتم به نظرم مشکل نداشته باشی اصلا نباید استراحت کنی
ودعا کنید نیوفتید زیر دست دانشجوا آدمو جر میدن🤦♀️
ببین برا زایمان طبیعی میگن مثل دلپیچه درد میاد سراغت و میره اون لحظه نباید سریع بلندشد رفت بیمارستان چون رها میکنن رو تخت تا عذاب بکشه آدم بزارید درداتون شدید وغیر قابل تحمل به همسراتون بگید ببرتون تا برید زایمان کردین
دومی رو هنوز تجربه نکردممم
ان شاءلله دو سه هفته دیگه تجربه میشه😍
خدا کنه سخت نباشه و اذیت نشم چون تمام سعیمو دارم میکنم واسه زایمان راحتتر
کلی پیاده رویی
من سر هر دو ۴ ساعت درد کشیدم
ولی از لحاظ سختی و درد هردوش مثل هم بود حتی دومی سخت ترررر هم بود
سخت تر از اولی🤣🤣
من سر اولین بچه خیلی اذیت شدم دومیش راحتتر بود چون با همه درد و پوزیشن زایمان بلد بودم زود بچه ب دنیا اومد
من سر اولی 4ساعت درد کشیدم دارم به اون لحظه فکر میکنم
مامان من ۴ تا طبیعی اورد
بچه اول گف از همه راحت تر بود ۲ ساعت درد کشیدم سر بعدیا ۱۲ ساعت ب بالا درد کشید🤣
سوال منم هست کسی نیست جواب بده
سوال منم ،ازرگ گردن بهم نزدیکتر😂😭
وای این سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.