۶ پاسخ

درد طبیعی رو میکشی ولی زود ب دنیا میاد من ۳ سانت رفتم بیمارستان یک ساعت نیم بعدش زایمان کردم 🥺ولی خا دردش وحشت ناک بود بچه اومد دیگه راحتی درد نداری

کلا طبیعی اولین زایمان سخت تره بعدی راحت تر (اکثریت)
سزارین برعکس اولی راحت تره بعدیا سخت تر و دردناک تر

سوال منم هست توروخدا جواب بدین من حس میکنم سخت باشه

بستگی ب بدن و لگن داره اگه اولیو راحت بودی دومی هم راحته .برا من هر دوتا خوب بود

من‌خواهرم و مامانم طبیعی بودن میگفتن بچه بعدی به قبلی زایمانش راحتتره

چقد به این سوال و تاپیک نیاز داشتم😄
منم بارداری دومم

سوال های مرتبط