درد طبیعی رو میکشی ولی زود ب دنیا میاد من ۳ سانت رفتم بیمارستان یک ساعت نیم بعدش زایمان کردم 🥺ولی خا دردش وحشت ناک بود بچه اومد دیگه راحتی درد نداری
کلا طبیعی اولین زایمان سخت تره بعدی راحت تر (اکثریت)
سزارین برعکس اولی راحت تره بعدیا سخت تر و دردناک تر
سوال منم هست توروخدا جواب بدین من حس میکنم سخت باشه
بستگی ب بدن و لگن داره اگه اولیو راحت بودی دومی هم راحته .برا من هر دوتا خوب بود
منخواهرم و مامانم طبیعی بودن میگفتن بچه بعدی به قبلی زایمانش راحتتره
چقد به این سوال و تاپیک نیاز داشتم😄
منم بارداری دومم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.