رنگ بیبی چک تون اگه اینطور بوده جنسیتتون چی بوده

تصویر
۲۶ پاسخ

فکر نکنم ربطی داشته باشه فکر کنم اگ هفته بالاتر باشه اینطوری پررنگ نشون بده

یا خدا دوباره حامله ایی با این کمخونی حتما مکمل بخور کچل میشی دختر

من اینقددقیق نبودپسربودیک پررنگ یک کم رنگ

میگن زود خط بیفته و پر رنگ باشه دختره

ربطی نداره

پسر بود برامن

ربطی ندارد برای من ۴ماهه بودم بازم کمرنگ افتاد

دختر بود

دختر.

ربطی نداره

ربط نداره به این چیزا

فک نکنم ربطی داشته باشه ولی خب جواب سوالت رو میدم
پر رنگ بود برا دخترم مث همینی که گذاشتی
ولی برا پسرم کمرنگ بود

برای من دوتا خط پررنگ پسر شد

من عین همین پر رنگ بود دختر شد بچم

دختر بود
ولی من دیگ ۷ هفته بودم تقریبا
ینی خیلی دیر متوجه شدم باردارم

ربطی به جنسیت نداره
من سر پسر و دختر اولم چون فردای تاخیر بی بی زدم کمرنگ بود. ولی سر دختر کوچیکه م بعد ده روز زدم خیلی خیلی پررنگ بود

فک نکنم ربطی داشته باشه بستگی به عدد بتا داره
. هرچی بره بالاتر اینم پررنگ تر میشه گمونم..
واسه من همینجوری بود پسر دارم

مال من یکی کمرنگ بود دختر ه ، ربطی داره مگه

دختر ررر

برای من انقدر پر رنگ بود ۵ هفته باردار بودم دختر شد🥰🥹

پسربود

بی ربطه به بیبی چک

دختر بود

ربط نداره ک

مال من خطش کمرنگ بود پسربود
نمیدونم ربطی داره یانه

از من بچه ی دومم همینجوری بود پسر

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد حسن👶 مامان آقا محمد حسن👶 ۲ سالگی