چون من کارم حالت پشت میز دارع گفت بشین اما هر ازگاهیی بلندشو یکم راه برو
من وقتی زیاد میشینم لگنم و پایین تنم کلا درد میکنه انگار خشک خشک شدن ی جوری میشم
من زیاد میشینم تا دراز کشیدن اینگار راحت ترم
جنینشو نمیدونم ولی چطور میشه زیاد نشست من تموم زیرشکمم دردناک میشه زیاد بشینم
بلاخره زیاد سرپا نباشیم یا زیاد نشینیم کدومش😂
آره عزیزم زیاد نشین. یا هات دراز کن یا هربار یکم راه برو
ک ورم نکنی
بچه هم راحت باشه
شاید بد می شینی
کنجکاوم منم امروز بیش از اندازه نشستم پا طراحی کردن کلا نشسته بودم رو مبل ولی جام نرم بود ولی بازم گفتم بد نباشه یوقت
بستگی ب دکتر داره مثلا دکتر بهم گفت یک ده روز راه نرو زیاد ایستاده نباش
ن بد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.