۳ پاسخ

منم باید ازمایش بتا بدم؟ من ک یه ازمایش دادم

منم خیلی زیرشکمم دو طرف لگنم درد میکنه شبا شیاف پرو میذارم یکم اروم میشم

آره طبیعی لقن باز میشه

سوال های مرتبط

مامان سامیار و مهیار مامان سامیار و مهیار هفته سی‌وسوم بارداری