😂😂😂
وقتی گریه میکنه رو پا میخابونین این ی امتیازه ولی بچه من ک باید من کلا همیشه درازکش شیرش بدم تا بخابه و اصلا رو پا نخابیدع چ کنم بعد 🥲🫡
از شیر گرفتن خیلی آسونهولی وای از پوشک گرفتن .من که دوماهه نتونستم بفهمونم
من شیرو پوشک باهم گرفتم فردا هم میخوایم بریم عکاسی تولد خیلی حال میده مستقل شده
دختره منکه هیج غذایی نمیخوره فقط چسبیده به شیرخورم
خوش بحالت چجوری گرفتی میشه راهنمایی کنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.