مگه اولین بار واکسن به گوشتون میرسه چه حرفایی میزنین مگه میشه آدم واکسن نزنه قدیما واکسن نمیزدن بچه هاتون میمردن ولی حالا کسی نفهمیدم بشه با واکسن بمیره اصلا همچین چیزی نیست اگر واسکن نزنن بعدا که مریضی گرفتشون سخت ای کاش واکسن بزدیم به بچه هامون همین آبله فلج اطفال باید زده بشه مگه میشه و خیلی واکسنا دیگه اگر نزنی این واکسنا بچت دچار همچین مریضیایی میشه که بعد با خودت میگی ای کاش ببردم واکسن بزد بچم اگر واکسن ابله نزنه خدا نکرده ابله بزنه بعد داخل تخم چشمش یا صورتش بزنه میشینی افسوس میخوری که چرا واکسن ابله نزد اگر بزنه داخل چشم ابله میدونستی کور میکنه یا واکسن سرخک باید زده بشه تمام واکسنا باید زده بشه اصلا فراموش نکنید هیچ وقط به حرف مردم گوش نکنید اون. بچه که داخل اینستا فوت کرد از کجا معلومه با واکسن مرده شاید با یه آمپول دیگه فوت کرده یا شاید مشکل داشته باشه تو رو خدا این جوری فکر نکنید واکسنا بچه هاتون بزنید
مشکل اینه خیلیا آگاهی از واکسن و مکانیسمش ندارن... من رشتم بیولوژی بود و با علم به عملکرد واکسن و نحوه ساخت و عملکردش اگر روزی بچه داشته باشم حتما واکسن میزنم.
من خیلی تحقیق کردم و تصمیم گرفتم بچه مو موش ازمایشگاهی نکنم
واکسنای موجود وارداتی ان
ازطرف همون کشورایی که مارو تحریم کردن و داروهای حیاتی رو نمیذارن وارد کنن
چرا یهو دلشون به حال بچه هامون سوخته؟
برادرزاده دوستم به خاطر همین واکسن چهارماهگی فوت شد! فوق تخصص هم تشخیص حساسیت به واکسن بود و حرف من و بقیه نیست
پسردخترخالم به خاطر واکسن تشنجی شد
و چندنفر دیگه اطرافم که همه شون تست حساسیت به واکسنشون مثبت بود
من تو اینستا دیدم یه بچه واکسن ۶ماهگی زده فوت شده انقدرع میترسم برم بزنم ۶ماهگیو
خب چرا نمیزنن؟؟بنظرم باید زد
عروس خاله منم نمیزنه
اعتقاد به طب سنتی داره و میگه طب سنتی واکسن رو منع کرده
چمیدونم والا من که میترسم
عکس آتلیه ای بدون تغییر چهره نوزادی، ماهگرد، تولد، دندونی، محرمی و... هر عکسی بخواین با هر تم دلخواه براتون درست میکنم اول میفرستم ببینید بعد هزینه شو واریز کنید هر عکس ۵۰ تومن دوتا عکس به بالا ۴۰ تومن
توی تاپیک قبلی چندتا گذاشتم ببینید کانال روبیکا هم دارم عکسای قبل و بعد میزارم خواستین بگین آیدی بدم 😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.