سلام خانما. من این هفته زایمانمه واسم دعا کنید

۵ پاسخ

مرسی ممنونم همچنین

انشالله به سلامتی بغل بگیریش گلم❤❤

مرسی عزیزم انشالله شماهم بسلامتی زایمان کنی

برامنم دعا کن

انشالله بسلامتی میری و با نی نی میای خونه زیر سایه پدر و مادر بزرگش می‌کنی و ی اقبال خیلی خوب منتظرش باشع

سوال های مرتبط

مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری