۴ پاسخ

سلام یه نکته بگم فقط باید بری همون آزمایشگاهی که اول ازش آزمایش دادی وگرنه نتیجه نامعتبر

تست بزن پررنگتر شد ،نشون میده که بتات هم بالا رفته.خیالت راحت بشه

خوبه که من دو روز بعد موعد تازه بتا شد۸

عزیزم ازمایش بتا بده ۷۲ ساعت بعد تکرارش کن اگه عددبتات ۲ برابر شده بود دیگه بارداری شیمیایی نیست نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
درانتظارنی نی🥺 درانتظارنی نی🥺 قصد بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری
میخک🌱 میخک🌱 قصد بارداری