دستور پخت کاچی میشه بگین ☺️🩷

۲ پاسخ

آرد برنج رو با روغن زرد یا کره تفت بده بعد زردچوبه و( گردو و بادوم:البته تقریبا اسیاب شده )و مغز تخمه و هرچی که داری بزن با چهار زیره آسیاب شده یه سر تفت الکی بده بعد آب بریز با شعله کم غلیظ که شد نوش جان کن

روغن بریز ی قاشق ارد بریز سرخ شد مواد کاچی تمام بریز یکی دوقاشق بعد زعفرون دم کن بریز بذار غلیظ شه میتونی مغزیجاتم بریزی توش

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۱ سالگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان سبحان و🌙لین مامان سبحان و🌙لین ۱۷ ماهگی