منم از دیروز این مشکل برام پیش اومده بود
امروز رفتم بیمارستان سونو گرافی نوشت روز جمعه ای به زور پیدا کردم رفتم همهدچی خوب بود آن اس تی هم دادم انقباض نداشتم ی آزمایش ادرار هم نوشت دادم
امروز ۵ تومن پیاده شدم شوهرم از دستم کفری شده ولی دست خودم نیست خیلی حساسم
هر هفته جمعه ها کارم شده برم زایشگاه و سه چهار تومن خرج منم برگردم
بخاطر رباط های شکمته داره جا باز میکنه ، اگه لکه بینی نداری نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.