زنگ بزن ۴۰۳۰ داخل ۴
اگه بصورت مداوم و منظم نیست نگران کننده نیست....فقط بیمارستان نری که معاینه میکنن
فقط برو مطب
منم دل درد خفیف پریودی دارم
نترس بابا منم دردپریودی میگیرم دیشب بچه حدود۷دیقه خودشوسفت کرددردشدید گرفتم ولی نوازشش کردم تغیروضعیت داد خوب شدم.اگ درحدچنددیقه داری نترس.
اره عزیزم انقباضه اگه نا منظم باشه طبیعیه
انقباض به این صورته که شکمت سفت میشه و دردهاش هم انگار تنظیم کردی خیلی منظمه و خودت متوجه میشی مثلا هر نیم ساعت یا هر ۱۵ دقیقه تکرار میشه
فردا برو پیش دکترت برات ان اس تی مینویسه و از الان کنترلش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.