چجوری میشه اگه فشار داشته باشی سزارین میشی؟ ربطش چیه

۲ پاسخ

تو طبیعی ممکنه بخاطر انقباض های رحمی و کلا فشاری که بدن مادر تحمل میکنه تو خونرسانی به جنین اختلال ایجاد بشه آسیب مغزی بزنه به جنین
البته این یکی از دلایلشه
دلایل دیگه هم داره مثل امکان خونریزی شدید و غیرقابل کنترل و ...

برا بچه خطر داره خفه میشه انگار

سوال های مرتبط

مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری