۹ پاسخ

وقتی بچتون اینجوری هست باید چهار چشمی مواظبش باشی ب بقیه چنگ نندازه یا گاز نزنه
اون نمی‌فهمه ولی باید پدر مادر مواظب باشن
خواهر شوهر من بچه اش یه وحشی ب تمام معناست ۲ سال خوردیش هست
از بس جلوش داد کشیدن دعوا کردن
همش جیغ میزنه داد میزنه ب بقیه صدمه میزنه
مادرش هم بیخیال هست
اصلا اینجور نیست ک خجالت بکشه عین خیالش نیست
امشب باز میخواست بچمو بزنه اسم بچش صدا زدم با لحن بدی گفتم بچمو نزنیا
اونوقت ب خودش اومد جلو دخترشو گرفت
دیشب دست بچه ام جوری گاز زد ک ضعف کرد خیلی نرسیدم
بعد میگ عع گازش زد دلم میخواست بکوبم دهنش
از بس عصبی شدم

همون لحظه دستاشو بگیر و بهش نگاه کن بااخم. بگو نههه نزن. یا الکی گریه کن. تا بوست کنه

آخ که دختر منم همینه

بچه منم گاز میگیره چنگ میندازه ولی فقط منو باباشو

وای پسر منم‌ انقد صورتمم زخمه.لبمو اونروز پاره کرد .

دختر منم همینه....واقعا اگه فهمیدی چیکار باید کرد به منم بگو

بچه من ک کل تنم از دست گاز گرفتنش کبوده واقن خسته شدم

پسر منم هست ولی خب فقط زورش به من میرسه تمام صورتم زخمه. من واکنشی نشون نمیدم چون فهمیدم اگه جدی بشم بدتر میکنه

دختر منم همینه

سوال های مرتبط