۸ پاسخ

عزیزم شما تا آخر بارداری آمپول انوکسا دور ناف زدید؟؟؟؟

اگه زود به زود استفاده بشه بهتره.میگن شیر خشک با دمای بدن مادر یکی باشه بهتره.چون شیری ام که بچه از مادر میخوره هم دمای بدن مادره.من همیشه شیر خشک رو دماش ۳۵،۶برسه میدم بهش.

یکساعت تا یکساعت و نیم بعدش

روقوطی زده بود یه ساعت

دوساعت

دوساعت

عههه زایمان کری🥹🥹🥹🥹❤️
مبارکه عزیزدلممم🥹

زیاد زیاد یک ساعت

سوال های مرتبط