۷ پاسخ

دختر من ۱۲.۳۰ ظهر بیدار شد بعد دیگه نخوابید ۱۱ شب بیهوش شد ۱ شب بیدار شد دیگه نخوابید منم شاغلم خواستم بخوابم که برم سرکار دیگه مجبور شدم بفرستمش خونه مامانبزرگش چونکه سردرد گرفتم

آخی عزیزم عیب نداره خب بچه اس نمیدونه ک چ ساعتیه
باهاش بازی کن ک خسته بشه

پسر من تا ۷نیم خاب بود ۲خابید با هزاران فیلم

ببین دختر منم همینجوری بود صبحا می‌خوابید تا ۱ ظهر بعد دیگه بیدار بود ۸ شب می‌خوابید ۱۱ پامیشد شاد و خوشحال...دیگه نزاشتم بعدظهرا بخوابه شب ۱۱ میخوابه صبح ۸ بیداره دوباره ظهر ساعت ۱ میخوابه تا ۳ شبم ۱۱ خوابش میگیره...راحت شدم یعنی...اینقد بیخوابی کشیده بودم از صدای گنجشکای دم صبح متنفرم الان

من هر روز همینم الان دراز کشیدم اگه قسمت بشه بخوابم یا دخترم نمی‌ذاره یا پسرم یا شوهرم

ینی نمیخابه تاصبح؟

باباش چرا دیگ

سوال های مرتبط