شربت پاراکید بده خیلی بهتره
دیدی خیلی شدیده و پایین نمیاد شیاف استا بزار براش
پاشویه اش کن
اول شربت استامینوفن
اگه پایین نیومد شیاف
و در آخر اگه پایین نیومد شربت بروفن.
بچه خودم چند روز پیش تبش تا ۳۹ رفته بود دکتر با بروفن و آمپول تبش آورد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.