دخترا پسرم از دیشب تب داره چی بهش بدم

۲ پاسخ

شربت پاراکید بده خیلی بهتره

دیدی خیلی شدیده و پایین نمیاد شیاف استا بزار براش

پاشویه اش کن

اول شربت استامینوفن
اگه پایین نیومد شیاف
و در آخر اگه پایین نیومد شربت بروفن.
بچه خودم چند روز پیش تبش تا ۳۹ رفته بود دکتر با بروفن و آمپول تبش آورد پایین

سوال های مرتبط