سلام مامانا شکمم خیلی داره ترک میخوره چی بزنم؟

۴ پاسخ

یه روند طبیعی برای بدنه چون نی نی در حال رشده و جا باز می‌کنه برای خودش
پوست هم کش میاد و ترک می‌خوره
با روغن زیتون چرب کن
خودم شکم نداشتم از دو ماه و نیم ترک برداشت

من موستلا ميزنم خيلي خوبه لطيفه پوستم

دکتر به من با هر روغنی میتونی چرب کنین حتی وازلین فقط چرب کنه پوست رو

سلام. شبا با روغن زیتون بدون بو چربش کن

سوال های مرتبط

مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی