۶ پاسخ

من ازبس توفکرم خیلی خوابشومیبینم توخواب که خیلی راحت بودم ولی مطمئنم واقعیت خیلی سخته🥲

منم خواب دیدم اینقدر راحت زاییدم اصلا نفهمیدم چیشد همش میگم خدایا ان شاا تو واقعیت هم اینقدر راحت برخام🫠

من که هر اتفاقی که تو زندگیم میوفته و یکم بهش فکر میکنم بعدش سریع خواب میبینم 😐

من اینقد فکر کردم قراره چی بشه چجوری زایمان کنم اینا کلا دیونه شدم

وای منم دیشب خواب زایمان میدیدم ولی دل درد پریودی داشتم حسش می‌کردم که تو خواب

منم خواب می‌دیدم یکی دیگه را میزاعع منم میبینم 😐منم میگفتم یکم دیگه نوبت منم میشه

سوال های مرتبط