سلام ای جانم خداروشکر شاهد چ صحنه زیبایی اول صبی....
بسیار مبارکتون باشه خوش ب سعادت و لیاقت شما
شما روری یک عدد دی ۱۰۰۰ بعد ناهار
شب قبل خاب اسید فولیک
و اینکه میتونید برا مدیریت هزینه ها
بتا ندید
و ۸ هفته ک شدید برید مرکز بهداشت پزشک عمومی براتون سونو حاملگی ثبت کنن
و بعد انجام برید زنان ک چکاپ کامل و غربالگری و ان تی ثبت کنن
مبارکه عزیزم خیلی خوشحال شدم
واسه منم دعا کن
خیلی خیلی خوشحال شدم مبارکت باشه عزیزم
سلام گلی مبارکت باشه
بروازمایش بتا بده بعدشم باجواب آزمایشت بروپیش دکترت
خودش آزمایش وسنوهای لازم رو برات مینویسه
ای خودا چهقدر خوشحالم که بیبی چک مثبت میبینم مبارکتون باشه خدایا قسمت ماهم کم
عزیزم مبارکت باشهههه
مبارکه گلم آزمایش تیتر بتا بده
خیلی مبارکه چ مثبت قشنگی🥺🥺
مبارک باشه گلم
برو آزمایش تیتر بده
و برو پیش دکترت یا بهداشت که آزمایش های اولیه بارداری رو بنویسن
که انشالله مشکلی نداشته باشی
برای من ۶۰۰ شد
رفتم ازمایشگاه گفتم تیتر بتا میخوام.دو ساعت بعدم جوابش اماده بود
مبارکه
مبارکه ازمایش خون ک همون بتا هست
ماشالله ❤️مبارکت باشه عزیزم
من ۱۵روزگذشته زدم چون فکرشم نمیکردم
میارکت باشه عزیزم ❤🥰
چند روز تاخیری
منم زدم البته سه روز مونده ب معودم منفی شد💔😭
یعنی میشه این ماه
مبارکه عزیزم انشاالله بسلامتی وخوشی بگذرونی ❤️من زدم منفی شد🫣
به به مبارکت باشه عزیزم برو یه ازمایش بتا هم بده
چه شبح قشنگیی مبارکا خوشکلممم
علائمت چه بود
ای جان مثبته عزیزم
چ مثبت قشنگی آره گلم برو بتا بده
اره عزیزم مبارکه ازمایش بتا بده بعد برو خدمت دکترت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.