سلام کسی از این قطره ها استفاده کرده ؟راضبه؟

تصویر
۶ پاسخ

من آهن رو استفاده کردم خوب بود البته فلیپ ۳۰بود

هر دو عالین

من اهنشو مصرف میکنم راضی ام

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

من مولتی ویتامینشو استفاده کردم دخترم میخوره ولی یکم اولش اذیت می‌کرد حس میکنم مولتی ویتامین پدیابست بهتره

از مولتی استفاده میکنم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان برکه🧚🏻‍♀️ مامان برکه🧚🏻‍♀️ ۱۰ ماهگی