۷ پاسخ

بستگی به شیر خشکت داره من نان میدادم به دخترم روش نوشته بود با آب جوشیده خنک شده درست بشه الان ببلاک arمیدم روش نوشته با آب دمای بالا درست کنید و آب رو در دو نوبت به شیر خشک اضافه کنید و بعد از ۱۰ دقیقه مصرف کنید

وقتی بچه طول میده تا بخوره یکم گوله میشه شیر
من درمیارم از دهنش باز تکون میدم تا حل بشه

اب که خیلی داغ باشه شیرخشک ته نشین میشه من اب جوشیده سرد شده دارم با هم ترکیبی میریزم تازه پسر منarمیخوره خیلی غلیظه ولی اصلا ته نشین نمیشه اگه دیدی بازم حل نمیشه مشکل بعدی شیشه هست شیشه های کوچک چون فضاش کمه به نسبت خیلی بد حل میشه من تو نوزادی با یه نی پلاستیکی هم‌میزدم

شیر خشکت چیه من شیر خشکم نانه اب جوشیده میزارم سرد بشه میریزم توش هم میزنم خیلی سریع و راحت حل میشه به دقیقه هم نمیکشه

نه نباید اینجور باشه... قشنگ هم بزن

نسبت آب و شیرخشک درسته؟
من خوب هم می زنم درست می شه

خوب هم میزنی؟دمای آبت چقدره

سوال های مرتبط