وای اینش هیچی
منمم اینجوری ام بعد اصلا نمیتونم اولش راه برمممممم
انقدره درد میگیرههههه
من دو ردزه اینجوری هستم یه زره خیلی کم اینجوری میشم در جا هم میخوابه من زود نیست بنظرتون
عزیزم چقدر حساسی ، اونو که همه چه باردار چه غیر باردار دارن😄
ولی تو هفته های ما اینا دیگه نباشه جای سواله🫢
منم اینجوریم انگار کف دستو پامو زنبور نیش زده
آره طبیعیه
منم وقتی بیدار میشم بلند میشم براه برم کف پاهام درد میکنه ولی بعدش اوکی میشه
آره طبیعی هست
این حالتی رو که گفتین، توی مطالب گهواره نوشته بود طبیعیه
فکرکنم طبیعی باشه
چون منم همچنین احساسی دارم
هم کف پاهام هم دستام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.