۵ پاسخ

اکثرا دارن هفته ت بره بالا بدتر هم میشه به دکترت بگو بهت منيزيم میده

اره عزیزم منم همینطوریم دردم داره برا من

منم همینم. انگشتای دستام هم ورم میکنن و از درد نمیتونم باز و بسته کنم

منم همینطور میشم

اره عزیزم طبیعیه ☹️☹️

سوال های مرتبط