اگه مشکوکی که منی رفته داخل تست بزن
این نامنظم شدن پریودی بعد زایمان طبیعیه منم این ماه با ۳ روز تاخیر شدم
بخاطر هورمون هاست بالا وپایین شده فک نکنم چند ماهیی منظم بشین البته اگه مطمئن نیستین تست بزنین
من ۲۵روز تاخیر داشتم با ترس ازمایش دادم منفی بود فرداش شدم
اگه بچه ات ۴ ماهشه که نه ممکن نیست منم ۱۵ روز تاخیر داشتم بچم ۵ ماهی هنوز روی روال نیومده پریودی
تست بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.