۹ پاسخ

سلام مامانا برازمایش قند دارومیشه شب من داروهامومیتونم بخورم یانه؟

نه صبحانه نخوری سعی کن با خوردن اون پودر حالت بد نشه که باز فردا دوباره باید بری

اگر دوست دارید سز بشید یه چیز شیرین بخورید بعدش برید داخل قندتون بالا میره سزارین میکنن

نه فقط همون پودر

ن دختر هیچی نخوری جز اب

نه هیچی نباید بخوری

فقط آب میتونی بخوری
منم دارم میمرم از حالت تهوع نمیدونم چیکار کنم🥲🥲🥲

نه فقط همون‌‌ پودر رو باید بخوری

فقط همون پودر

سوال های مرتبط