آره همین الان واکسن ۶ ماهگی دخترمو زدم
برای پسر من یکی بود
بله دو تا پا
دوتا هم قطره متفاوت
من سرخک امروز زدم
چون آخر هفته بود اون باز نکرد که امروز اول هفته هست بزن که بقیه مراجعه کننده ها بیان اول هفته
برا من یکی چهار شنبه زد یکی امروز
آره عزیزم
یا.زنگ بزن یا برگرد بپرس دوتا میزنن
به من گفت فردا بیا که سرخکم بزنن براش
دوتا تزریقی بود دو تا خوراکی
آره برای ما دوتا بود
نه یه تزریقی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.