امروز واکسن 6 ماهگی بچمو میزنن سخته یکم نگرانم

۹ پاسخ

پس چرا واسه دختر من انقد سخت بود هلاک شد بچم🥺

نه سخت نیست استامینوفنش رو به موقع بده

دختر منم سه شنبه واکسن ۶ماهگیشه

سخت نیست اصلا

خیلی راحت و سبکه نگران نباش

نه عزيزم به نظرم از واكسن ٢ ماهگي و 4 ماهگي ضعيف تر هست
اصلأ نگران نباش

قطره استامینوفن رو به موقع بده . پاهاشم اول گرم نگهدار حتما با حوله. انشالله که تبم نمیکنه

دختر من راحت و سبک بود

اصلا سخت نیست ما دیروز زدیم نه تب داشت نه گریه کرد
فقط موقع تعویض پوشک یکم پاش درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان کوثری مامان کوثری ۱ سالگی
مامان علی و آرین مامان علی و آرین ۶ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۱۰ ماهگی