۵ پاسخ

کلا اوایل سخت اروغ میزنه بچه یکم بزرگ شه روشونت بزاری سریع آروغ میزنه من رو شونم میزارم میگیرم اروغشو

عمودی بغلش کن کمرشو بمال،خودش میزنه،دختر منم به محضی که شیرش تموم شد گریه می‌کنه تاااا آروغ که زد آروم میشه

من ک سرِ شونه... بغل میکنم ...

من دخترم به پهلو میزارم رو دستم خودش میزنه کمی شد

کافیه کمرش قسمت بالا رو بمالی

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🧸 مامان علی آقا🧸 ۵ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی