۸ پاسخ

چند هفته کیسه ابت پاره شد

چند روز دبگه خوب میشی عزیزم برای منم اوایل اینطوری بود

ی ماه گذشته ولی هنوز دراز کشیدم میخام بلند شم انگار تو پهلوهام دوتا خنجر میکنن انقد ک درد دارم

شیاف دیکلوفناک استفاده کنید، خیلی درد رو قابل تحمل میکنه

بعد ۱۰ دوز عزیزم

سزارین واسه من یه عوارضی داشت
که اگر طبیعی زایمان می‌کردم
ی روز درد میکشیدم خیلی بهتر بود برام🥺😂

منم سزارین شدم
هنوز بخیه‌هام درد میگیره و انگاری یهو با سوزن میزنه
تازه از این ماه شده ۱۸ سالم ولی از شدت کمر درد نه میتونم بچمو زیاد بغل بگیرم
نه میتونم پیاده روی کنم
نه میتونم پله برم
نه میتونم طولانی مدت بشینم ...🥲
انگار ن انگار ۱۸ سالمه
مث پیرزانای شصت ۷۰ ساله شدم 😔😂

بعد از کشیدن بخیه تا حد زیادی خوب می شی

سوال های مرتبط