خانما بنظرتون دلم خوبه چه مدلیه اومده پایین ایا؟؟ هفته ۳۳هستم 🥰

تصویر
۸ پاسخ

اخی منم همین شکلیه شکمم هم‌ روز شمام هستم🥹❤️

خیلی هم خوبه😍😍

ماشلا ن خوبه

ماشالله چه خوشکل عزیزم اخر بار سونوی وزن رفتی چند هفتت بود و وزنش چند بود

نه خوبع برامنم الان همین شکله

چه خوبه شکمت برا دور نافم پره تذکه😐🤦🏻‍♀️

چ خوب ک ترک نداری
ن بالاست

نه بالاست

سوال های مرتبط