پیامک نمیاد
زنگ بزن بیمارستان بهت کد میده
برو ثبت احوال با اون کد یه ساعته شناسنامهسو میدن
نه عزیزم پیامکی نمیخواد حتما بهت اشتباه گفتن! گواهی ولادت رو از بیمارستان بگیر ببر ثبت احوال محل سکونتت همون موقع میدن
پیامکی نیست گلم
بابد گواهی تولد بگیری از بیمارستان
با شناسنامه خودتو همسرت ببری ثبت احوال همون لحظه بهت شناسنامه میده
پیامکینیس ما خودمون رفتیمگرفتیم
پیامک نمیخواد فقطاز بیمارستان باید گواهی تولد بگیری بعدش بری شناسنامشو بگیریمن دخترم۷خرداد بدنیااومدش ۹خرداد شناسنامشو گرفتیم
گواهی ولادت و شناسنامه پدر و مادر بردیم ثبت احوال شناسنامه گرفتیم پیامک نمیاد ک
پیامک چرا باید بیاد😐😐
اون برگه ای ک بیمارستان بهت دادن و ببر ثبت احوال همراه با شناسنامه پدر و مادر 😐
شناسنامه وکارت ملی والدین ومیبرین میرین میگیرین دیگه
اینم پیامکی کردن؟🫠
مگه پیامک میخوادبیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.