چرا کسی بیبی چک مثبت نمیزاره

۸ پاسخ

عزیزم چون هفته ات رفته بالا تر به خاطر همون هست میزارن ولی برای خودمون بالا نمیاره

هفته ات که میره بالا گهواره اونایی که ماه و هفتتون بهت نزدیکن رو نشون میده دیگه قصد بارداری و اینها رو نمیاره

خیلی وقته ندیدم😂

😂😂😂

گذاشتن ک

چند روزه ندیدم کسی بزاره 😂ذوق میکردم باهاشون

چون خیلیا مثبت شدن دیگه دارن دوران بارداریو میگذرونن ماشالا این چند وقته من خیلی خانوم باردار میبینم هر جا میرم چندتا میبینم ایشالا همه به سلامتی زایمان کنیم 😄

یعنی چی😑😂

سوال های مرتبط

مامان سید سبحان 💙 مامان سید سبحان 💙 ۱ ماهگی
مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری