چرا دیگه کسی عکس از بی بی چک نمیزاره 🤔🫠

۴ پاسخ

چون هفتت که بالا تر میره گهواره هفته های بالارو برات میاره

میخوای اگه دلت برای عکس بیبی چک تنگ شده من بزارم برات؟😃

آره چرا هیچکس زایمان نمیکنه؟؟؟؟؟

چون بیشتریا حامله شدن🥺🤣

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری