۷ پاسخ

اگه بچت فاویسم هس باقله ندش
باقله نخود فرنگی لوبیا سبز فاویسمی ها نباید بخورن

دو تاش رو دادم🤣🤣

نخود خیلی خاصیت داره

نخود فرنگی ک‌من اولین غذای پسرم بود داخل سوپش میریختم

باقالی خطرناکه؟من از هفته پیش بهش میدم کوکو باقالی با سیب زمینی خیلی دوست داره😑

نخود از ۶ ۷ ماهگی مجازه

من ک هم باقالی میدم هم نخود

سوال های مرتبط

مامان ماهی کوچولو مامان ماهی کوچولو ۲ سالگی
مامان فرشته ها❤👼👼 مامان فرشته ها❤👼👼 ۲ سالگی
مامان سلین و  هایلین مامان سلین و هایلین ۲ سالگی