۵ پاسخ

فعلاگرما به اون شدت نیس

تو‌ماشین ک کولر بگیرید اونجام زیاد توی آفتاب نبرش تو ویلا بمونه

اونقدری گرم نیست که گرمازده بشه

مارفتیم دیروز برگشتیم خیلی هوای خوبی بود خداروشکر

نرید شمال

سوال های مرتبط