۸ پاسخ

قرص مفنانیک اسید میخورم

توی پی ام اس شکر و نمک و الکل ممنوع.مصرف اینا بدتر می‌کنه شرایط رو. میتونی قرص گل مغربی هم بخوری خوبه اثرش. مکمل هاتو بخور و راه های آرام بخشی که اثر داره برات مثل موسیقی و دوش آب ولرم و مهمونی و ....

مفنامیک اسید

خواهرم قرص گل مغربی میخورد خوب بود

دم نوش گل مینا درست کن بخور بهترین مسکن

دمنوش زیاد
شیاف
قرص و...

تمام دعواهای من با شوهرم تو همین دوران pms بخدا میگم حامله شم همش تا این دورانو نبینم 🤣

بابونه دم کن بخور

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۴ ماهگی