۲۸ هفته و‌۴ روز وزنش ۱۲۶۴ هست
خوبه دیگه؟؟

تصویر
۹ پاسخ

اره عزیزم خوبه و طبیعیه همین باید باشه

من ۲۸هفته و سه روز ۱۲۶۸ بود
گفتن خوبه

برای من زده یک و 300باز کنارش زده منهای 198یعنی چی

توروخدا نگران وزن بچه نباشید😑تغذیه ی سالم داشته باش ولی به وزنش فکر نکن،بچه ی اول من دو ونیم به دنیا اومد سی و هشت هفته،البته من ختم بارداری شدم به علت مسمومیت ولی خب بچم هیچی نبود،سالم سالم دستگاهم نرفت

پودر لیدی بگیر بچت وزن بگیره

28 هفته باید 1300 کامل باشه
شما الان 29 هفته آید تقریبا پس باید یکم بیشتر ب تغذیه تون برسید
خوردن بادام زمینی و بادام درختی وانجیل و ....... می‌دونه خیلی ب وزن گیری کودک تون کمک کنه

آره خوبه عزیزم

من ۲۷ هفته ۱۱۰۰ بود

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری