۹ پاسخ

عالی

نینی من ۳۶۰۰بود چار ماهگی ۷۲۰۰

دختر من 2900 دنیا اومد امروز واکسن چهار ماهگی زد 6800 بود
ماهی هشتصد گرم تا یک کیلو وزن بگیرن نرماله فکر کنم

منم وزن تولدش ۲۹۰۰ بود ۴ماهگی ۷۵۰۰

سلام عزیزم نگران نباش خوبه من از دکتر پرسیدم گفتن ۶۵۰۰خوبه

دخترمن وزن تولدش ۲۹۰۰بود۴ماهگی۶۱۰۰بود

دختر من ۳۵۰۰ بود ۴ماهگی ۷بود

برا من وزن تولد 3360 چهار ماهگی 6100 قدش ۶۴
برا شما عالیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان آرنیک مامان آرنیک ۹ ماهگی
مامان جانان👼🏻🍼 مامان جانان👼🏻🍼 ۱۷ ماهگی