۱۴ پاسخ

آره چهل روزگی🥲

بله سه بار سوراخ کردم بسته شد و الآنم دو سالشه هنوز هم گوشواره ها شو ننداختم خیلی بد گوشته هر سه بار بردم پیش دکتور گفت بزار بسته بشه خیلی عفونت کرد

هنوز سوراخ نکردم

۶ ماهگی سوراخ میکنم
تا یکم لاله گوشش سفت تر بشه

من بردم دکتر گفتن ۶ماهگی به بعد بیار چون بچه کوچیکه ممکنه عفونت کنه

دختر بزرگم 5 ماهش بود سوراخ کردم این یکی هم ایشالا همون موقع ها

من بعد چهل روزگی سوراخ کردم

سلام عزیزم
نه‌گفتم یکم بزرگ ترشه چون الان گوشش خیلی کوچیکه🥹🥹🥹

اخرای سه ماهگی سوراخ کردم

فردا می‌کنم🥹😅برده بودم گوشش کوچک بود دکتر گف بزار بزرگ بشه

نه من نکردم

چهل روزگیش سوراخ کردم

سلام عزیزم نه فعلا

دوماهگی سوراخ کردم الان گوشوارش رو هم انداختم😄

سوال های مرتبط

مامان ارشیدا و تودلی مامان ارشیدا و تودلی هفته سیزدهم بارداری