آره چهل روزگی🥲
بله سه بار سوراخ کردم بسته شد و الآنم دو سالشه هنوز هم گوشواره ها شو ننداختم خیلی بد گوشته هر سه بار بردم پیش دکتور گفت بزار بسته بشه خیلی عفونت کرد
هنوز سوراخ نکردم
۶ ماهگی سوراخ میکنم
تا یکم لاله گوشش سفت تر بشه
من بردم دکتر گفتن ۶ماهگی به بعد بیار چون بچه کوچیکه ممکنه عفونت کنه
دختر بزرگم 5 ماهش بود سوراخ کردم این یکی هم ایشالا همون موقع ها
من بعد چهل روزگی سوراخ کردم
سلام عزیزم
نهگفتم یکم بزرگ ترشه چون الان گوشش خیلی کوچیکه🥹🥹🥹
اخرای سه ماهگی سوراخ کردم
فردا میکنم🥹😅برده بودم گوشش کوچک بود دکتر گف بزار بزرگ بشه
نه من نکردم
چهل روزگیش سوراخ کردم
سلام عزیزم نه فعلا
دوماهگی سوراخ کردم الان گوشوارش رو هم انداختم😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.