هیچی شکر خدا کن بدنت داره بهت نشون میده بچه در حال رشده الکی هم باقرص و سرم سرپوش نزار روی تهوعت هربار بالا میاری یعنی هورمونت داره میره بالا و نی نی داره خوب رشد میکنه خداتو شکر کن و لذت ببر میدونم سخته منم تا اخرای هفته ۱۱جد و ابادم اومد جلو چشمم از بس بالا اوردم ولی همیشه گفتم خدایا شکرت خیلیا هستن ارزو دارن الان توی این حال باشن خیلیا چشم به راه همچین لحظه هایی هستن خدایاشکرت که منو لایق دونستی بدون دوا دکتر و دارو باردار بشم همیشه مثبت بهش فکر کن ولی میدونم سخته
برو دکتر بهت قرص میده کمتر میشه
قرص ویتامین ب۱۲
دکتر که رفتی بگو بنویسه برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.