سلام دوستان من حالت تهوع دارم چکارکنم

۳ پاسخ

هیچی شکر خدا کن بدنت داره بهت نشون میده بچه در حال رشده الکی هم باقرص و سرم سرپوش نزار روی تهوعت هربار بالا میاری یعنی هورمونت داره میره بالا و نی نی داره خوب رشد میکنه خداتو شکر کن و لذت ببر میدونم سخته منم تا اخرای هفته ۱۱جد و ابادم اومد جلو چشمم از بس بالا اوردم ولی همیشه گفتم خدایا شکرت خیلیا هستن ارزو دارن الان توی این حال باشن خیلیا چشم به راه همچین لحظه هایی هستن خدایاشکرت که منو لایق دونستی بدون دوا دکتر و دارو باردار بشم همیشه مثبت بهش فکر کن ولی میدونم سخته

برو دکتر بهت قرص میده کمتر میشه
قرص ویتامین ب۱۲

دکتر که رفتی بگو بنویسه برات

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته سیزدهم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان فسقلی❤️ مامان مامان فسقلی❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری