۸ پاسخ

من برا پسرم از ۵ ماهگی شروع کردم نه دکتر گفته بود ن کسی فقط خودم نسبت ب رفتار پسرم صلاح دونستم از ۵ شروع کنم

اینو بگم خدمت تمام مامانای گل
چون هر چیزی تکامل داره ، و بر اساس بی اطلاعی ما امکان داره مشکل جدی به وجود بیاد ... گفتم بگم شما هم بدونین با آگاهی کاملتری بریم جلو
اینو یک نفر که زود شروع کرده بود گفت باعث ایجاد حساسیت در بزرگسالی شده و....

دختر من چون وزنش کمه دکترش گفت از پایان ۴ ماهگی شروع کنم

من برا گندم از ۴.۵ ماهگی شروع کردم دکترم نگفته بود ولی الان برای گلشن دکتر گفت ۴ ماهگی شروع کنم وزنش کمه

بهتر از ۶ ماهگی شروع کنی اگه نی نی مشکلی نداره صبر کن بچه های که رفلاکس دارند شیر بالا میارن با توصیه پزشک زودتر غذای کمکی شروع میکنند

بعضیا بنا به دلایلی بانظر پزشک ولی بعضیا سرخود چون فکر میکنن اگه زود شروع کنن بچشون تپلی اما اینجوری هم نمیشه😅

من از ۵ماهگی شروع کردم

بخاطر رفلاکس

سوال های مرتبط