من هر روز بستنى ميخورم ضرر داره ؟

۱۰ پاسخ

فقط وزنت میزه بالا با قندت

منم میخورم دکتر بهم گفت سعی کن دو روز یکبار سه روز یکبار بخوری ولی هوسو نمیشه کاری کرد من فقط باید یا کیم بخورم یا اب هویج بستنی

نوش جان

دیابت نداری بخور نوش جونت
بجای منم بخور😁😁😁

خب قند میگی ی خواهر هر دو سه روز یکبار بخور من خودم دام میخواد کل روز بستنی بخورم

دیابت بارداری میگیری هفته ای دو تا بخور

من روزی 2 میخورم از اول
اگر دیابت نداری ایرادی نداره

بستنی چاق کننده هستش کمش کنی بهتره

چاق میشی

ن فقط چاق میشی

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۲ ماهگی