خانوما منم زایمان کردم

۱۴ پاسخ

چرا ۳۷هفته؟🤔

مبارکه

اخخخخخ جون چ خبر خوشییییی ایشالله قدمش پرخیرو برکت باشه
شماهم خدابهتون سلامتی بده عزیزم هرچی زودتر خوب بشی 😍😍😍😍♥

بسلامتی عزیزم

مبارکه عزیزم طبیعی یا سزارین؟

مبارکهههههه

مبارکه ب خیر و سلامتی . حالتون خوبه؟

به مبارکی سزارین یا طبیعی؟

طبیعی یا سزارین

قدم نو رسیده‌ات مبارک باشه💙
سزارین؟

دعا کنم برای ماهم

اوخی مبارکه عزیزم قدمش پرخیرو وبرکت باشه برات گلم

مبارکه عزیزممم

مبارکع عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی
مامان گیلاس 🍒 مامان گیلاس 🍒 ۵ ماهگی
مامان تینا مامان تینا ۵ ماهگی
مامان یسنا 👼 مامان یسنا 👼 ۵ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان ابولفضل والسانا مامان ابولفضل والسانا ۱۴ ماهگی
مامان آی سودا و آیهان مامان آی سودا و آیهان ۹ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۵ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۰ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۰ ماهگی
مامان ویان مامان ویان ۱۱ ماهگی