خانمای کرمانشاهی جواب بدین

تصویر
۸ پاسخ

من دکترم روناک نیازی به نظرم خیلی دقیقه تو کارش سزارین اختیاری هم انجام میده بیمارستان حضرت معصومه هم میره

دکتر خاوران شنیدم انجام میده

من پیش دکتر هانیه فیض مهدوی میرم سزارین اجباری هستم

من سزارین اجباری بود. دو بار
بار اول دکتر سید مژگان سید زاده که خیلی دستش سبک بود و عالی بود.
ولی بار دوم دکتر لیدا حیدریان که دستش برام سخت بود.

طراوت فاخری

هوشیار

وقتی دخترم به دنیااومدالهام خیرالهی واسه همه سزارین قبول میکرد نمیدونم الان انجام میده یانه کارشم خوب بود

به منم بگید🫠

سوال های مرتبط

مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری