خانوما تو 3۵ هفته و ۶ روز وزن بچه ۲۷۸۰ خوبه؟؟

۹ پاسخ

منم38هفته3400بنظرتون سونوحقیقت میگ طبعی برام سخته انگار

اره خوبه بعد سونوهم کمترنشون میده وزن رو

عالیه دخترم ۳۷ هفته ۲۶۵۰ بود

عالیه

برا من 35هفته و یک روز 2900 بود

آره خوبه اگه سزارینی ۳۲۰۰ ۳۱۰۰ به دنیا میاد

آره عزیزم تا موقع زایمان ۳کیلو و رد میکنه

من ۲۵۸۰ بود گفتند خوبه

به نظرم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 ۸ ماهگی
مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری