منم38هفته3400بنظرتون سونوحقیقت میگ طبعی برام سخته انگار
اره خوبه بعد سونوهم کمترنشون میده وزن رو
عالیه دخترم ۳۷ هفته ۲۶۵۰ بود
عالیه
برا من 35هفته و یک روز 2900 بود
آره خوبه اگه سزارینی ۳۲۰۰ ۳۱۰۰ به دنیا میاد
آره عزیزم تا موقع زایمان ۳کیلو و رد میکنه
من ۲۵۸۰ بود گفتند خوبه
به نظرم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.