۲ پاسخ

شاید بخاطر هوا گرم اینجور شده

عزیزم دندون دراوردن اسهال نداره
اسهال مال وقتیه که از دندون درد آشغال میکنن دهنشون میکروب باعث اسهالشون بشه
فعلا پدی لاکت و موز و سیب بده اب هم زیاد بده اب بدنش کم نشه اگه تا شه روز بهتر نشد ببرش دکتذ

سوال های مرتبط