من میدادم عالی بود
آره عزیزم خوبه
بستگی به بدن هر بچه داره
ولی از یکی دوماه به بعد بده گلم
اره عالیه منم تازه گرفتم
خیلی خوبه
بزار یک ماه س چهاروز بشه حدقل بعد بده
بد نیس عزیزم گاه اوقات خوبه گاه اوقات اثری نداره
بجاش اینفاکول بگیر بده
دکتر به من گفت تا موقعی که یکماهش نشده نده
برا دوقلو های من تنها شربتی ک کولیکشونو بهتر میکرد همین شربت بود
برندای خارجی و گرون خیلی استفاده کردم ولی بی نتیجه بود
زیر یه ماه نوشته نباید بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.